Första passet

Jaha, då sitter man här vid datorn. Klockan är halv 2 på natten och om en timme börjar jag jobba. Det är mitt första pass och jag är nervös! Jag har inte gått och lagt mig. Det var ingen idé. Vid 11 blev jag trött men om jag hade gått och lagt mig då skulle det bara bli jobbigt att gå upp efter endast tre timmars sömn. Lika bra att hålla sig vaken. Jag ska gå bredvid och lära mig hur man gör. Pappa trodde han visste vem det var jag skulle gå med och han sa att det var en mysko snubbe. Tydligen bodde vi granne med honom på Resedavägen. Kul att jobba med en mysko snubbe mitt i mörka natten. Äsch, gör han något med mig har jag ju min personliga lilla snorvalp som ska komma ner till Skeone med basebollträn och golfklubbor i högsta hugg xD Kewlt. Sen har man ju alltid krigskämpen Linnea ^^

När jag jobbat klart ska jag sova och sen ska jag till Lund på min första föreläsning. Jag är redan trött på att pendla. Jag vill flytta till Lund! Jag gick vilse i fredags när jag var där. På samma sätt som Maria och jag gick vilse när vi var där en gång =P Haha, vilket minne. Vi var vid Domkyrkan och skulle till stationen. Maria tyckte att vi skulle gå åt ett håll medans jag ville gå åt ett annat, som var mycket mer logiskt. Fast inte enligt Maria. Vi gick iaf Marias håll och vi blev helt lost. In the blåst. Vi var på väg att missa tåget, fick springa sista biten efter att ha frågat efter hjälp. Dessutom regnade det och jag var på PMShumör. Men jag gjorde samma misstag i fredags ^^ När jag hade vandrat en rätt bra bit kom det en tjej som frågade mig var stationen låg. Eftersom jag också letade efter den slog vi våra kloka huvuden ihop och letade tillsammans. Dessutom hade hon en karta^^ Så vi lyckades hitta stationen till slut.

Vill bara meddela att Alex Schulman verkar vara deprimerad, och detta glädjer mig oerhört. Jag hatar den mannen. Fast jag tycker det är rätt kul att hata honom. Han har ju sagt: Att prata skånska är att kräkas en smula. Som sann skåning kan jag konstatera det INTE är sant. Jag har pratat skånska så länge jag kan minnas och jag har spytt några gånger i mitt liv men det har aldrig varit pga mitt tal. Iaf så verkar det som att all skit som Alex Schulman slänger ut på allt och alla börjar slå tillbaka mot honom själv. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0