Socialpsykologi

Nu har jag precis köpt en bok som jag måste ha till skolan. Socialpsykologi heter den. Den kostade 294 kronor. Den ska pappa betala, har jag bestämt, för sen jag köpte Skånekortet har jag bara 300 kvar att leva på denna månaden. JIPPI. Fast mamma är fortfarande skyldig mig 380 sen hon snodde mina skor. Eller jag gav dem till henne för de var för stora. Fast boken verkar iaf vara intressant =)

Jag jobbade inatt också. Fick dela ut reklam om NST-prenumeration till alla som inte redan prenumererar. Imorgonnatt ska jag få dela ut lite tidningar också ^^ Jag avancerar =P

Fick ett sms av PunktSe imorse. "Kan du komma och jobba i Höllviken idag mellan 10-14?". Nej det kunde jag inte. Fick smset klockan 8. Hade ni sagt till lite tidigare så kanske. Måste ju ta reda på var Höllviken ligger och hur man kommer dit. Fast jag har sagt att jag bara kan jobba i Hbg, Lund och Malmö. Dessutom behövde jag sova imorse. Hade kanske somnat och krockat med asfalten om jag hade tagit det jobbet idag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0