Björn Gustavsson

Inatt var tidningarna sena så jag var klar kvart över sex. Vid halv sex börjar folk röra på sig på stan. Då börjar de också sända repriser av intervjuer de haft på Mix megapol, och det kan jag lyssna på nu när jag har en ny och fin mobil. Imorse sände de en intervju med Björn Gustavsson, och det är rätt svårt att låta bli att skratta när den människan pratar. Jag såg nog ganska fånig ut när jag gick omkring med en tidningsvagn och skrattade för mig själv. Ännu ett bevis på att tidningsbud inte är riktigt som de ska i huvudet. Iofs går jag runt och ler fånigt mest hela tiden nowadays, så det spelar kanske ingen roll om jag skrattar lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0