Rubrik

Det finns mycket trevligt jag skulle kunna skriva om men jag låter bli. Ett tag till iaf. Istället tänkte jag skriva om min nymålade lägenhet för jag slår vad om att ni vill läsa om det. Det är ju sjukt intressant. Det blev klart idag, trots att målaren från början sa att det skulle bli färdigt i fredags så att jag skulle kunna få ordning igen under helgen. Dumma målare. Det blev bra i alla fall. Fast den nya krämfägen passar inte så bra med det babyblå köket. Varför målar man babyblått i ett kök? Tydligen var det en tidigare hyresgäst som tyckte att det var fint. Kissgult i badrummet var också omtyckt. Märkliga människor det finns. Han måste ha varit väldigt skitig dessutom för det var enorma smutsfläckar på väggen där han hade haft sin säng, och de gick inte att få bort. Mysigt..Men de är borta nu!

Kommentarer
Postat av: L8P8

gick baket bra? tråkigt att missa tycker jag! Men mamma skvallrade att du ville upp med mm+mf och spana in min lilla lya. följdfråga: När får jag se din då? glad advent!

2008-12-08 @ 19:26:58
URL: http://lottts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0