Friskis & Svettis 5000:de medlem

I söndags var jag på invigningen av Friskis & Svettis på Valhall Park. De snackade om att de på juldagen hade sprängt sin målgräns på 5000 medlemmer (fast man ska nog säga 4999 för Linnea är aldrig där trots att hon är medlem). Jag undrade om denna 5000 medlem hade fått något sorts pris. Idag läste jag i tidningen om en 17-årig flykting som precis kommit till Ängelholm. Han hade spelat fotboll innan han kom tlll Sverige och han saknade träningen. Han hade inte så mycket pengar men han hade tillräckligt till ett månadskort på Friskis. Gissa vilken dag han gick dit? Han gick iaf därifrån med ett årskort som han fått gratis :) Jag tyckte att det var en lycklig historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0