Jul och nyår

Jag skriver väl då, för att Linnea vill det så att hon kan följa mitt liv. Inte för att det är så mycket att följa.

Julen var trevlig. Vi firade hos mamma med "hela tjocka släkten". Min morbror kom på besök och de var trevligt för man träffar inte han så ofta eftersom han bor i Sthlm. Han erbjöd sig att köpa Kiwi för 5000 :S Men det fick han inte :P
På juldagen var vi traditionsenligt hos farmor och farfar och träffade kusinerna och åt grönkålssoppa. Vi fick lite julklappar och sådär. Julklapparna från pappa kan ifrågasättas en del, men det är väl sånt man får ta när det kommer en ny kvinna in i hans liv. Senare på kvällen gick jag ut i Ängelholm/Hbg med Maria, Dalia, Cathrine, Jenny och Isabelle. Det var trevligt. Jag drack endast tre cider och var nykter hela tiden! Det finns kanske en del som har svårt att tro det nu efter nyår xD På tal om nyår så var det väldigt lyckat tror jag. Vi var först hos Davve och åt smörgåstårta och sen åkte vi hem till mig och festade. Vid 12slaget köpte jag hamburgare på Lindéns -.- Jag brydde mig inte så mycket men Robin var kanske lite sur. Förlåt!

Jag har jobbat ganka mycket också. Eller mycket och mycket, mer än vad jag brukar jobba iaf. Jag fick jobba från den 24 till den 30. Var ledig på juldagen och annandagen men chefen sa att jag får betalt för det ändå :D Det är najs ^^

Kiwi har blivit SUPERSTOR och busar mycket. Mamma, Bosse och Måns håller på att få damp på henne. De kallar henne för råtta och ekorre och sånt skit. Måns vågar knappt komma hem längre. Mamma säger att det är tur att hon är så söt för annars hade hon kastat lilla Kiwi in i vägen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0