ikea

Idag var jag på ikea med mamma och Bosse. Det är alltid lika spännande. Särskilt när resten av landet har vallfärdat dit samtidigt som oss. Då blir mamma sur och grinig för det är så mycket folk och när mamma är sur så blir Bosse automatiskt sur. Själv blev jag sur på alla ungjävlar som sprang ivägen och alla människor som stannade en halv millimeter framför näsan på en och folk som bara korsar gångbanan helt plötsligt och folk som bara gå jävligt långsamt när man själv går fort. Så man kan säga att vi var rätt sura men vi lyckades ändå åstakomma några inköp. Jag köpte ett startpaket till köket så nu har jag allt utom en visp. Startpaketet hade verkligen allt, utom en visp. Jag köpte tallrikar också. Och glas. Nu behöver jag bara bestick.

Kommentarer
Postat av: Lotta

man borde införa övergångsställen med trafikljus på ikea, spec på barnavd. är min åsikt.

2008-07-06 @ 23:13:15
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0