Bilkörning

Jag har börjat övningsköra lite mer med mamma nu. Innan när vi har bestämt att vi ska köra så har hon alltid ställt in det för att hon har fått viktigare saker att göra, saker som att vattna blommorna eller gå på en promenad. Egentligen är hon bara rädd för att åka när jag kör bil, så när jag frågade om hela min framtid måste lida bara för att hon är lite harig så tog hon sig i kragen. hehe. Hon är så lättmanipulerad ^^ ;) Men jag måste ju faktiskt ha ett körkort för att kunna bli polis.

Igår körde vi och då backade jag lite och startade i en liten uppförsbacke. På valhall ofc för mamma vågar ingen annanstanns. Fast sen körde jag faktiskt runt lite i kvarteret där mamma bor.

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, du har ändå tur! mamma störtvägrar åka med mig, kvittar vad man hotar med, jävla offer! hon håller fortfarande i dörren när emma kör, haha !XD

2008-06-12 @ 20:34:55
URL: http://lottts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0