hej

Jag trodde att jag skulle få vara ledig ett par nätter denna veckan för jag har jobbat för mycket än vad man ska. Klockan fem igår, när jag precis hade gått och lagt mig och såg fram emot en hel natts sömn(jag hade varit vaken i 26 timmar då och var väldigt trött), så ringde chefen och frågade om jag kunde jobba resten av veckan också. Det kändes lite sugigt, men det positiva är att jag kommer få betalt på fredag trots att det inte kommer några tidningar då. Nationaldagen! Så på fredag är jag ledig men får betalt ändå. Det är grejer det^^ Men sen ska jag jobba lördag och söndag igen. Allt som allt blir det 19 nätter som jag kommer ha jobbat i sträck. Det är bara en vecka mer än vad man egentligen får lov -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0