Jag är så trött

Idag tar Lotta studenten. För att jag skulle vara i toppform för detta gick jag och la mig en stund i min kärleksfulla och vänliga broders säng. Men han kom hem från skolan och blev sur, så jag fick inte sova där. "Jag ska vara här inne fattar du väl!" Försökte i soffan men det är för ljust i vardagsrummet. I det lilla gästrummet, eller vad det ska föreställa, gick det heller inte att sova för mamma har ställt in massa grejer till studenten där så hon sprang ut och in och hämtade saker hela tiden. Mamma föreslog Jens säng men jag har vissa märkliga spärrar som gör att jag inte kan sova i andras sängar förutom om det inte är någon som står mig väldigt nära- som min bror till exempel. Iofs klarar jag knappt hans säng heller så jag låg ovanpå täcket.

Och nu åkte min bror iväg till sin bästis så det var ju jävligt onödigt att han körde ut mig från sitt rum. Jag som alltid är så snäll mot honom. Jag ska nog sluta upp med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0