Jag ska flytta :D

Jag lyckades krascha mammas dator igår. Det är andra datorn jag har förstört inom loppet av två veckor. Lyckat. Bosse fick igång datorn igen efter tre timmar men en del bilder har gått förlorade. Jag känner mig rätt dum.

Jag var i Stockholms skärgård över midsommar. Det var riktigt trevligt bortsett från några bråk. Bråken resulterade i att några av oss sov i en liten smedja som endast bestod av en eldstad och ett stengolv typ. Men det var ju trevligt ändå :) Fast jag luktade inte gott när jag kom hem.

Jag har hittat en lägenhet! Det hela har gått väldigt fort. Var och tittade på den förra veckan och får flytta in redan på tisdag nästa vecka :) Det är en väldigt liten etta men det kommer ändå att vara min lilla etta. Inte Maries äckliga trea. Och inte hennes äckliga möbler. Allt kommer vara mitt och jag får göra vad jag vill :) Fast det är lite tråkigt att flytta ifrån Linnea men vi kommer att bo på samma gata så det gör kanske inte så mycket ändå. Linnea vill för övrigt gifta sig med mig, på riktigt. Hon vill göra det bara för att man kan och för att Carolina Gynning gjorde det med sin kompis. "Men vadå, det kostar ju bara 500 kr att skilja sig om man vill det!". -.-

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, men grattis! :) vart ligger den?? och ja, det är emma som är havande, men hon har nog inte berättat för alla än (mormor+morfar), så det är lite småhemligt än, fast sjukt kul!:)

2008-06-25 @ 20:20:22
URL: http://lottts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0