Chefen

Idag är det fredag och på fredagar brukar min chef på tidningsbärarna alltid ringa. Det gjorde han också. Han ville att jag skulle jobba i helgen vilket kommer bli 16 nätter i rad för jag ska jobba på måndag också. Dessutom ska jag lära mig ett fjärde distrikt som jag kommer få gå varannan vecka. Det är najs. Det är där pappa bor.

Jag gillar min chef. Alla andra hatar honom men jag tycker att han hygglig. Jag sa att jag behövde vara ledig en helg i slutet av juni. Då sa han: Det gör du alldeles rätt i! Du har hjälpt mig så många gånger så jag känner att jag måste göra något tillbaka. Du får en ledighetsansökan i natt.
Jag trodde att han skulle bli gnällig, så där som chefer blir.

wiihoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0