Jag vill ha en toalettdörr NU!

Om lite mer än en månad smäller det. Big time! 24 juni närmare bestämt. Det är en tistag. TISDAG! På sommaren är tisdagar som fredagar. Typ bästa dagen i veckan. Då börjar ALLSÅNG PÅ SKANSEN! Men jag vet inte vilka artister som ska komma än. Det har de inte avslöjat. För jävligt.


Nu sitter jag här igen och retar upp mig på saker. Inatt är det toadörren. Det är jävligt ignorant att bara skita i det. Jag är så jävla trött på att skita med ett duschdraperi som enda skydd ut mot resten av lägenheten. Jag vill kunna stänga dörren om mig. Jag vill inte skämmas när det kommer hit folk. "Hej. vi har ingen toadörr och har inte haft det på typ två månader för att Linneas pojkvän är ett rövhål och skiter i att fixa det. Om du vill så kan du gå på toaletten nere i tvättstugan men tänk på att ta med papper för ibland finns det inte."

Men det hjälper inte att sitta här mitt i natten och bli förbannad. På måndag ringer jag hyresvärden. Det hjälper. Sen får de skicka räkningen till the hell hole, där Linnea befinner sig 24/7 trots att det är hon som har döpt hålan till the hell hole.

Sen får vi väl se vad hyresvärden säger när han får veta att det bor folk i lägenheten som han inte visste om. Kan ju bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0