Låst port

Nu är jag lite lätt irriterad. Jag har jobbat inatt och när jag kom till den sista porten så gick det inte att komma in i den. Den brukar vara låst fram till 4 men klockan halv 6 ska den gå att öppna. Men nej. Jag stod och ryckte men inget hände. Så jag får gå tillbaka om en stund igen och se om det funkar då. Funkar det inte innan klockan sju så måste jag ringa nattchefen, och det är inte den snygge och trevlige nattchefen som jobbar nu, det är hans tjocka ersättare som verkar tycka att problem är som stora berg som han måste klättra över. Den förre nattchefen tyckte att allt var kul, verkade det som, men den nye verkar bara tycka allt är jobbigt. Sen finns det ju den gamla trevliga nattchefen som brukar komma med bullar men han jobbar inte idag. Jag fick ringa nattchefen tidigare imorse för jag hade för lite tidningar. Han sa "jaha....okej...." ungefär som "vad ska jag göra åt det?". Fast det är ju hans uppgift att göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: Liscniiieee

Han e kanske lite trög å lat :P

2008-05-23 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0