liischnii

Jag älskar Linnea. Men idag när jag kom hem från jobbet så hatade jag henne lite grann för hon var inte hemma... Igen..... Jag hade förväntat mig att hon skulle vara hemma. Så jag tänkte ilsket i mitt lilla huvud: Har hon lämnat mig ensam med den fula och jobbiga katten som hon drog hit? Hur kan hon göra så? (fast katten är egentligen ganska söt. Det är ju alla katter. Utom incestkatten hemma hos Basse då förstås.)

Sen upptäckte jag att katten var borta och då blev jag ännu argare för då trodde jag att hon hade tagit med den till sin pojkvän vilket inneburit att hon skulle vara borta länge. Så jag gick omkring i lägenheten och svort högt för mig själv tills jag kom till köket. Där låg en liten lapp som hon hade skrivit.

Hon hade gått till Basse och tagit med sig katten dit. Emelie var där också. Så min ilska försvann lite grann för Basse bor typ 3 meter härifrån. Sen upptäckte jag att kaffet som jag spillt ut tidigare var borttorkat. Och allt var rent. Och disken stod i diskstället och inte i vasken. Då försvann all återstående ilska och byttes ut med kärlek och jag utbrast högt: Naaaaaawe! (för vanligtvis är det jag som diskar, och hon fixar toan, vilket hon aldrig gör men jag brukar inte diska så ofta heller).

Fast att jag blir arg av att hon inte är hemma är också ett tecken på att jag älskar henne :)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

godnatt!

2008-05-19 @ 01:46:36
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Böghög

TIHI ^^

2008-05-19 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0