O-.-O

Igår när jag delade ut tidningar gick jag till Statoil och köpte en cola. Han som stod i nattluckan var söt. Jag tror att jag ska gå dit inatt igen. Fast jag vet inte om jag har så stor chans på honom när mina händer är svarta och smutsiga av trycksvärta från tidningarna. Sexigt.

Tidningarna var sena igår. Sen när de kom fanns det inga Sydsvenskan. Och vi fick för lite NST. Funkar ju bra det här med lastbilen. Tur att han som kör är söt. Tänk att träffa två söta killar mitt i natten. Det är grejer det.

Träffade Anders också, men han är inte så söt och han är rätt gammal också, men jag blir alltid glad av att träffa honom. Han lärde mig min första runda när jag var en noobie. Då sa pappa att han visste vem Anders var för vi bodde granne med honom i Luntertun. Han sa att Anders var lite udda, men pappa är inte världens mest normala människa han heller. Anders är snäll utan att verka egoistisk och det är inte många här i världen som är det.

Jag träffade en dam som bodde på Vaktgatan 19 också. Hon var på väg till sitt jobb och undrade om hon kunde få sin tidning i handen istället för i brevinkastet, för hon hade ju redan gått hemifrån. Det fick hon, för hon bodde i mitt distrikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0