palla

Inatt fick jag hjälp av Jesper med tidningarna. Danke schön!

Nu ska jag iväg och jobba igen. Eller jag kanske ska ringa och säga att jag hellre vill festa? Det verkade ju funka för den nye killen. Han ringde en kvart innan han skulle jobba och sa att han ville festa. Det var helt okej för Sacha, men när min farfar fyllde 75 och det skulle vara stort släktkalas så fick jag minsann inte vara ledig trots att jag sa till typ två veckor i förväg.

Okej, farfar fyllde kanske inte 75 och det var kanske inget släktkalas. Det var Cathrine som fyllde 20 och jag ville gå på hennes fest. Men jag tänkte att jag får dra till med nåt stort om jag ska få vara ledig men inte ens det funkade. Verkar som att det är mer okej för en kille att missköta jobbet. Tur att jag slutar imorn. Jag sa till Sacha att jag inte kan fortsätta jobba efter den här veckan. "Varför då?" undrade han lite korkat. Om han hade använt öronen när jag pratat med honom så hade han kanske vetat det. Men han kan inte lyssna på någon annan än sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0