Ullared

Idag var jag på Ullared med Linnea och Emelie. Det var en first time experience. Jag köpte en massa fina grejer. Jag köpte ett jättefint påslakan men upptäckte att det var ENORMT så nu måste jag köpa ett lika stort täcke. Det värsta är att jag köpte ett täcke också, men det var för litet. Läste fel på måtten tydligen. Det var lite irriterande.

Igårnatt när jag jobbade så träffade jag en jättesöt kille. Han kom i en megabautastor lastbil med mina tidningar. (Jag har så många så det krävs en hel lastbil ;P ) och han var hur trevlig som helst. Men han var lite förvirrad för det var första gången han körde ut tidningar. Nu gör det inte så mycket att den snygge nattchefen har slutat. Haha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0