zzzz

Jag hade ett helt samtal med den söte Statoilkillen idag. Inte bara "hej, jag vill ha en halvliters cola." "Var det bra så?" "Ja" "Det blir 17 kronor."

Han kände igen mig för han sa "du var ju här igår med". Sen undrade han vad jag hade för slags konstigt begär som gick upp mitt i natten och handlade cola. Jag sa att jag jobbade som tidningsbud och så pratade vi lite allmänt om hur det är att jobba natt. Trevligt.

Träffade lastbilskillen också men han säger inte så mycket för han är alltid stressad. Och han var sen idag igen. Jag undrar vad det är som gör att tidningarna blir sena. Man får nästan aldrig veta det.

Pratade lite med den andra tjejen som går distriktet bredvid mig. Hon kan inte svenska så bra och ibland tror jag inte att hon förstår vad jag säger för hon tittar konstigt på mig och svarar nånting helt annat. Men hon har blivit bättre, innan kunde hon typ bara hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0