Fan

Men wtf! Nu bangar mamma helt. "Jag har tränat två dar i rad och jag är trött i kroppen." Herregud, förr tränade hon typ sju dar i rad. Jag ville verkligen träna idag! Annars brukar det alltid vara jag som inte orkar. Fan! Varför glömde jag mina skor i bilen? ååååh! Jag har aldrig glömt mina skor innan.

Det kanske finns någon mening med att jag inte ska träna idag. Friskis kommer kanske bli bombat. Eller så kommer jag hamna i en jobbig situation med någon jag inte vill träffa. Who knows liksom? Det har varit nära några gånger och det är väl bara en tidsfråga innan jag råkar springa rakt på honom och trampar på hans fötter eller nåt. Men jag vill träna idag!

Kommentarer
Postat av: jillian

vems fötter är du rädd att trampa på?! låt höra! Åhh, tränar du regelbundet nu? för jag vill ha nåt att göra efter skolan... powerwalka känns inte som det bidrar med nåt. call me, hun!

2008-11-05 @ 18:53:30
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0