Internet!

Idag var min lilla bror här. Han skulle kolla på mitt internet. Det har inte funkat på ett tag nu och jag har surfat trådlöst på nån grannes uppkoppling, men igår slutade det fungera och jag fick damp. Jag är beroende av internet. Jag har otaliga gånger försökt att fixa problemet med mitt vanliga internet men ingenting har funkat. Så idag kom Marcus hit för att titta på det. Han typ petade lite på modemet och sen fungerade det! Han blev stolt som en tupp och sa att han magiska fingrar och han lyckades också påpeka att jag är lite trög som inte kunde fixa det själv. "Det var ju bara att koppla in det." Vilket jag har gjort tusen gånger -.-

Ikväll blir det Nicks med Jillian. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0