Min urmoder

Den här dagen har varit världens tråkigaste. Har inte gjort ett skit. Snart ska jag iväg och tjäna mitt levebröd. Det är onsdag, vilket är lika med Hemmets Journal som är lika med intensivt hat. När jag är klar med jobbet ska jag åka hem till mamma och däcka i en soffa. Sen ska jag sova hela dagen och när jag vaknar ska jag äta deras mat och sno med mig resterna hem. Hehe. Det är bra att ha en mamma. Hon har tydligen gått och blivit en husmor och bakat bröd så jag ska sno lite av det med. Kanske lyckas jag också sno med mig ett paket kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med lastbilskillen??? har inte hört mycket om honom på sistone :)

2008-11-19 @ 04:00:35
Postat av: Liv

Och du är vem?

2008-11-19 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0