Torsdag

Idag åkte jag till Väla efter tre timmars sömn. Det var ingen bra idé. Mötte upp Linnea där som hade varit i Hbg. Vi var rätt irriterade båda två och kom fram till att det finns varken snygga kläder eller skor den här hösten/vintern. Jag är inget stort fan av stövlar men det i stort sett det enda som finns nu.

Jag är också lite arg på den nonchalanta målaren som har tänkt måla om här. Jag pratade med honom igår och sa att jag inte skulle vara hemma idag, men han har nyckel så han kan komma in ändå. Två sekunder efter att jag hade sagt  att jag inte skulle vara hemma så sa han: "Men då  är  du hemma imorgon då?" Jag hatar människor som inte lyssnar. Jag frågade vilken tid han skulle komma men som  vanligt kan folk i den branchen inte svara på den frågan. "Nån gång under dagen." Tack, det har jag också fattat. Men tror ni att han har varit här? Han kan glömma att han ska måla här imorgon. Nu  ska  jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0