Fredagkväll

Gårkvällen var ganska händelserik. Den började klockan sex med Jillian, Dalia och en Robin på Nicks. Vi atfterworkade. Sen gick vi hem till mig och kollade på Idol, alla utom Robin. Helt plötsligt hade vår mysiga Idol-stämning förvandlats till en förfest när Dansken och Jonas kom dit med några kompisar i släptåg. Vi gick ut igen, men jag gick hem tidigt för jag skulle jobba. Dansken och Joggen skulle sova hos mig så de fick en nyckel till lägenheten. Det är ganska trångt här som det är men när jag kom hem från jobbet så hade de tagit hit en till, nämligen Kit. Det fanns ingen sovplats till mig, i min egen lägenhet. Jag var aningen förbannad då men kunde inte köra ut dem. Trött och desperat som jag var väckte jag Robin (en annan Robin än han som var med från början. Varför heter alla Robin?) och frågade om jag fick sova hos honom. Det fick jag! Helt sjukt, han är snäll.

Kommentarer
Postat av: jillian

alla heter robin! och alla robin är snälla! jag fick också sova hos robin :P

2008-11-08 @ 17:18:29
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0