Tisdag

Idag träffade jag Jillian, Dalia och Isabelle. Vi åt lunch på kinarestaurangen i gallerian. Jag har kommit fram till att jag aldrig mer ska äta där. Det brukar inte sluta bra. Men det var trevligt ändå.

När jag sov ett par timmar i eftermiddags blev jag väckt av att det ringde på dörren. Jag får alltid panik när det händer. Det sitter väl kvar från när vi bodde i Maries lägenhet då kronofogden och andra skumma personer hade för vana att ringa på och leta efter henne. "Om det kommer..eh..typ någon...som undrar var jag är så får ni inte säga det. De har ju faktiskt inte med det att göra." Jaja, det var  iaf inte kronofogden som kom hit idag, jag har ju inga skulder. Det var två målare. Tydligen ska de måla om min lägenhet på fredag. "Men det visste du väl redan." Öh, nää. Och varför fredag av alla dar? Så de skulle kanske komma på torsdag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0