Idol

Igår somnade jag klockan tio. Jag orkade inte vänta på att Idol skulle börja igen så jag kunde se vem som åkte ut. Jag hoppades på Lars men det blev visst inte så, läste jag idag. Han kan ju hålla på med teater eller något istället, det verkar vara mer hans grej. Jag höll faktiskt med tjejen i Idoljuryn, vad hon nu heter, när hon blev arg på Lars. Annars brukar jag tycka att hon är tappad bakom en vagn. Jag blev faktiskt arg när jag satt där och kollade på Lars. Han säger att han inte vill vinna, men det tror jag inte på. Genom att säga det och genom att fjanta sig på scen så kommer alla idioter(förlåt dalia ;)) i det här landet rösta på honom, och han kommer säkert vinna. Han kan vara med i Fredag hela veckan istället. Passar nog bättre.

Kommentarer
Postat av: jillian

Nej, ut med lars! jag är så jävla trött på honom, alltså. Och det är D med. hahaha, tog sin lilla tid men nu har hon insett hur jääävla påfrestande han är

2008-11-04 @ 13:49:17
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0