Sömn?

Jag känner mig låg. Har gjort det hela kvällen. Fast jag vet inte varför. Snart ska jag jobba och det känns ovanligt mördande. Har varit trött på det de sista veckorna. Tror att det är årstiden för jag kände likadant förra året och sen när det blev vår tyckte jag om att jobba. Om fem nätter får jag vara ledig. Bara fem nätter....Fem nätter av tolv är ingenting.

Ska ändra min dygnsrytm igen. Eller jag vet inte. Innan sov jag från klockan sex på morgonen till två på dagen. Nu sover jag lite på kvällen och lite på förmiddagen, men man känner sig aldrig utsövd då. Plus att det är så jäkla tråkigt att vara dödstrött klockan nio på kvällen när det är helg. Men om man sover till två känns det som att man sover bort hela dagen, särskilt nu när det är så mörkt. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0