Avskedsmiddag

Det har varit en trevlig kväll hemma hos Maria med massa tjejsnack och skvaller. Som det ska! Hon bjöd på tacos och cheescake med choklad i. Den var god! Hon bjöd också på alkohol och det tackar man ju aldrig nej till. Jag tog det dock ganska lugnt för jag ska jobba snart. Det är inte lyckat att dela ut tidningar när man är berusad. Jag har provat, och det känns som att kroppen väger dubbelt så mycket. Inte roligt.

Jag saknar mamma. Jag vet inte varför, jag bara gör det. Jag borde inte göra det eftersom jag spenderade hela förra helgen hos henne. Och det gjorde jag för att jag saknade henne. Men nu saknar jag henne igen. Livet är hårt när man inte bor hos sin mamma som lagar mat till en varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0