Babbel

Min mage har varit äckligt uppblåst den senaste tiden och jag hatar det! Jag känner mig fet och stor som en ballong.(Jag vet att det är typ allmänt förbjudet för mig att känna mig fet men jag har också känslor). Först tänkte jag att det berodde på fibrer, så jag har skurit ner på det(jag kan äta knäckebröd utan något som helst pålägg på och tycker att det är gott.). Men det har inte hjälpt. Eftersom jag ser helt jävla gravid ut så köpte jag ett graviditetstest mest för att stilla mina nerver. Det var negativt, tack gode gud. Men magen är fortfarande uppblåst. Idag sa Maria att det kunde bero på laktosintolerans och när jag tänker efter så kan det faktiskt stämma, för jag tålde inte mjölk när jag var liten men när jag kom i puberteten tålde jag det helt plötsligt. Då sa läkarna att jag antagligen bara kommer tåla det i några år, tills puberteten är över och det borde den ju vara nu. Och mamma är ju superlaktosintolerant, men den visar sig på ett annat sätt än uppblåst mage.

Men sen är det lite andra omständigheter som gör mig orolig. Tänk om jag har en tumör i magen? Hellre en bebis än en tumör isf, om jag får välja lixom...Jag vill inte ha en tumör =(

Kommentarer
Postat av: lotta

jag skulle tippa på mjölkmage, eller gasig mage? det hade min kompis och hennes mamma köpte piller på hälsokosten hon skulle äta. med det gjorde hon inte.

2008-10-15 @ 22:51:59
URL: http://lottts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0