Bilkörning

Idag övningskörde jag med mamma igen. Vi körde i ett villaområde. Det var första gången. Mamma stoppade in massa snus i munnen för att lugna nerverna. Vägarna var trånga och jag hade lite panik ibland. Mamma tjatade om att fälgar är dyra och att Bosse kommer få spel, men det är väl bättre att man skrapar fälgarna mot trottoaren lite grann än att skrapa hela sidan mot en mötande bil? Hon försökte lära mig saker men jag hade fullt upp med att försöka köra bilen och det var helt omöjligt att lyssna på henne. "Va? säg det igen. Nu är det en bil bakom oss. Jag förstår inte, säg det en gång till. Oj, där var en katt. Vänta, vad sa du nu igen?"

Jag krockade nästan med ett släp som stod parkerat intill vägen, men jag tyckte att det var bättre att krocka med släpet än med de två pojkarna som stod på andra sidan vägen. Man får ju prioritera lixom. Annars gick det ganska bra.

Kommentarer
Postat av: L8P8

btw, du har dissat rosa, I like :)

2008-10-22 @ 18:57:00
URL: http://lottts.blogg.se/
Postat av: Liv

Rosa är fint! Men resten av designen var rätt kass och jag kom lixom inte vidare. Jag är inget proffs på sånt direkt. :P

2008-10-23 @ 01:17:38
URL: http://leifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0