Choklad

Jag träffade värsta söta killen i tvättstugan! Blev helt chockskadad, jag har bara träffat skumma människor där innan. Fast det var inte han som hade lämnat kläder på min tvättid, det var en gubbe som hade gjort det. Jag hälsade bara på honom. Jag hälsade på killen också. Han stod och kollade efter en lämplig tvättid. Synd att jag hade mina fulaste kläder på mig. Och gammalt smink. Och ruffsigt hår(fast mitt hår ser alltid ruffsigt ut. Jävla lockar). Jag måste sluta se skabbig ut när jag tvättar.

Idag har jag druckit en endaste liten kopp kaffe och den drack jag flera timmar efter att jag hade stigit upp. Det här en sensation i min värld. Förr kunde jag inte klara av att vara mänsklig om jag inte drack kaffe direkt efter att jag vaknat, men idag tänkte jag inte ens på det. Huvudvärk har jag heller inte fått, och det brukar jag alltid få när jag inte dricker kaffe på morgonen. Så jag kan härmed meddela er att jag är inte längre beroende av kaffe.

Men jag har ett annat beroende som är betydligt svårare att bli av med. CHOKLAD! Jag tröstäter choklad(nej okej, jag tröstäter inte för jag förstår inte riktigt grejen med att få tröst av att äta. Det har aldrig funkat för mig.), jag firar med choklad, jag äter choklad när det regnar eller när det är sol, när det är ett bra tv-program eller när det inte finns nåt att se på. Jag äter choklad för att det är lördag eller för att det är tisdag eller vilken dag som helst. Jag äter choklad för att det är en dag idag. Plötsligt får jag cravings och då bara måste jag ha choklad. Det är tur att jag bor granne med Bogarts, mindre tur att de bara tar kontanter. Men då finns ju Statoil som en räddande ängel ett par 100 meter bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0