Fan heller!

Min chef ringde nyss. Han ville att jag skulle jobba i helgen. Men den här gången sa jag ifrån, för annars hade det dröjt ytterligare två veckor innan jag kanske får vara ledig. Iofs kommer det inga tidningar imorgon så jag är ledig i natt i vilket fall som helst, men jag hade fått betalt för lördagen ändå om jag jobbat på söndagen. MEN JAG ORKAR INTE! Så jag sa det till honom. Han blev lite grinig kanske, men han får vara ledig varje helg och jag får kanske vara ledig varannan. Jag var i alla fall ärlig och sa att jag inte orkar och att jag behöver vila lite och en natt räcker inte.

Inatt kommer jag stänga av mobilerna. JAG SKA INTE JOBBA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0