Köra brum brum

Snart ska jag ut och övningsköra med mamma. Jag har lite panik inför det för det känns som att jag har glömt det lilla jag faktiskt kunde och då kommer mamma säkert bli irriterad på mig och jag kommer i protest och panik lägga mig på ratten och gråta. Eller så får jag panik av alla andra bilar som tvunget ska köra på gatorna jämt och ständigt så jag kommer säkert lägga mig på ratten av den anledningen också.

Så jag ska tänka så här: Ta ett djupt andetag. Fokusera. Jag måste göra det här annars kan jag aldrig bli polis. Polis polis polis polis polis polis polis polis. För det är egentligen enda anlednigen till varför jag vill ta det där förbannade körkortet. Egentligen bryr jag mig inte om det.

Kommentarer
Postat av: L8P8

jag tror det går bra. en gång (ganska lång fram i min övningskörningsdel) när jag skulle ut och öva med pappa hade jag glömt vilken som var vilken av pedalerna. Jag blev tvungen att fråga, och han blev skitsur och ville inte köra mer.

2008-10-20 @ 22:29:52
URL: http://lottts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0