Lök

Idag har jag inte åstakommit mycket. Jag har faktiskt lyckats sova bort hela dagen trots att jag inte var särskilt trött när jag somnade. Jag tänkte bara sova ett par timmar på förmiddagen, men plötsligt var klockan åtta på kvällen. Lyckat. Min chef ringde på eftermiddagen och jag gjorde mitt bästa för att låta vaken. Jag tror jag lyckades, fast jag lät lite hes. Men jag lät iaf inte yr och nyvaken, så han trodde nog bara att jag var förkyld. Han flyttade mig från ett distrikt till ett annat. SKÖNT för jag är förbannat trött på det jag egentligen skulle gå. Det är extremt mycket tidningar! Det är dubbelt så mycket mot vad det är på de andra rundorna jag går. Jävla pensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0