Satans fru verkar leva på jorden

Pratade lite med min kära bror idag. Marie har tydligen frågat honom om han vill flytta in i hennes lägenhet tillsammans med Christopher, hennes son som faktiskt är normal och riktigt trevlig men han bor hos sin pappa och jag har bara träffat honom typ en gång. Hennes andra son, Tobias, är det mest synd om. Han kan inte diska för att han har inte gjort klart hemkunskapen än, enligt Marie då. Han är ju bara 15 år. Så därför slipper han diska hemma hos dem. Men de tycker att det är en självklarhet att Sofia ska diska, för det är ju naturligt att man vill hjälpa sin pojkvän. Som om Marcus skulle bry sig om Sofia diskade där. Sen vill de egentligen inte att hon ska vara där för det kostar för mycket när hon äter, går på toaletten och duschar. Så de vill att hon ska diska disk som hon själv inte ens varit med och använt. Hon är där två dagar i veckan varannan vecka, och Marcus är hos henne lika mycket så det jämnar ju ut sig egentligen.

Sen verkar Marie tycka att det är helt okej att sno pengar från ett konto som inte tillhör henne, där mamma och Bosse har satt in pengar. Pappa har också satt in pengar på det kontot, så det är därför hon har fått tillgång till det. Pengarna skulle gå till Marcus och mitt körkort men de finns inte längre. Mamma och Bosse har slutat föra över pengar dit, men pappa har stående överföring och det har han tydligen inte ändrat än. Så varje månad förs det över en viss summa pengar till det kontot, som Marie sen plockar ut. Detta vet vi eftersom mamma och Bosse fortfarande får hem kontoutdrag. Dessutom skriver Marie små noteringar varje gång hon tar ut pengar. "Snuttigull, nu är jag här igen och nallar." och såna extremt töntiga saker. Det verkar inte som hon vet att mamma och Bosse kan läsa det, men o andra sidan är det ju ingen nyhet att hissen inte går enda upp i den skallen. Nu blev jag arg igen. Fan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

OMG KAN DU RINGA MIG NU ELLER?? SLUTA SOOOOV!!!!!!!!

glöm inte ställa om klockan, pussegull

2008-10-26 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0