Löning

Idag har jag övningskört igen. Det gick finemang! Mina bästa körning hittils och det är andra gången jag säger det den här veckan, men denna körningen var bättre än den förra. Jag körde i Vejbystrand. Jag fick tre kärringstopp i en korsning och fick knappt någon panik alls. Jag upptäckte att orsaken till dessa kärringstopp var att jag hade växeln i tvåan istället för ettan, och jag var väldigt nöjd med mig själv som kom på det. Men det var enda missödet idag. Det var väl lite pinsamt att föraren bakom mig såg ut att ha väldigt roligt. Men det är ju alltid kul att kunna glädja någon!

Jag har betalat hyran idag. Det var mindre kul. Men jag har ändå världens billigaste hyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0