Jobb

Inatt fastnade en av mina nycklar i en port för att låset var trasigt. Jag stod och lirkade ett tag men fick inte loss nyckeln så jag tog loss den från nyckelknippan och lät nyckeln sitta kvar i dörren. Lite senare pratade jag med nattchefen. Han visste vilken dörr det var innan jag hann säga adressen så tydligen har det varit problem där innan. Han sa iaf att Anders fick åka och fixa det och eftersom Anders älskar mig fick jag min nyckel tio minuter efter att jag pratat med nattchfen. Det verkade som att Anders hade släppt det han höll på med för att åka och fixa den där nyckeln, men det var ingen brådska direkt.

Min chef var lite halvsnäll idag. Jag ska egentligen vara ledig den här helgen men har haft på känn att jag nog kommer får jobba iaf. Imorgon ska det dessutom delas ut tidning till alla som inte har HD/NST och det är alltid lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0