Hej

Inatt när jag jobbade hände en ytterst äcklig sak. Två fulla män kom gående. Den ena var asfet, fettet dallrade sådär tre km utanför byxlinningen. Den andra var normal, men han är inte så viktig. De stannade vid mig och undrade vad jag hade för mig. Jag trodde att de skulle fråga om de kunde få en tidning, precis som alla andra fyllon gör, så jag beredde mig på mitt nej-det-går-inte-för-då-räcker-inte-tidningarna-osv-tal. Men istället för att fråga om en tidning sa det tjocke, äckliga mannen, med sockersöt röst ungefär som om han pratade med ett barn: Vill lilla fröken följa med mig hem och knulla? BLÄÄÄ!!!!! Jag gick därifrån.

Jag träffade ett annat fyllo som gick i ett gäng med ytterligare några fyllon. Den här mannen ville ha en tidning men det kunde han inte få. Då fick jag veta att det var ju jäkligt dålig stil att jag inte kunde ge bort en endaste tidning med tanke på hur många jag hade. En skulle inte göra någon skillnad och bla bla, jag var skitdålig enligt honom. Idiot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0