Trötta mig!

Min telefon ringde klockan sex imorse. Fick lite smärre panik för den enda som möjligen skulle kunna tänka sig att ringa till mig vid den tiden är min nattchef. Eller en knäpp galning. Men det var nattchefen. Tydligen var det nån idiot som inte hade dykt upp till sitt distrikt i tid och när han väl kom dit hade han delat ut fel tidningar och han gjorde bara 2/3 av distriktet, sen hade han tydligen gått hem igen. Han hade bara delat ut tidningar till alla som inte skulle ha HD/NST (HD hade en reklamkampanj inatt) så de vanliga abbonenterna hade inte fått någon tidning. HUR JÄVLA KORKAD FÅR MAN BLI? Han saknar tydligen prioriteringsförmåga. Nattchefen ville så klart att jag skulle hoppa in och göra jobbet, men jag var i Vejbystrand och kunde inte ta mig till stan. Inga problem! Han fixade en som kom och hämtade mig. Kul...Vi var iaf två som hjälptes åt så det gick ganska fort. Men min enda lediga natt på en månad försvann långt bort i fjärran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0