Hej

Nu kom jag på varför jag vanligtivs inte sover innan jag ska jobba. Jag brukar alltid gå och lägga mig vid 6 på morgonen och sova till 14 och sen vara vaken tills jag ska jobba igen. Jag drömmer bara konstiga drömmar om jobbet när jag sover på kvällen. Jag drömde precis att jag skulle gå två distrikt men jag kunde inte komma iväg. Det var hela tiden någonting som kom ivägen och jag blev försenad och ångesten över det bara växte. Sen skulle jag lasta tidningarna och då krånglade det så jag blev ännu mer försenad. Till sist var jag 1,5 timme försenad och då hade jag inte ens kommit iväg. Så här är det alltid när jag sover på kvällen, fast oftast brukar jag drömma att jag försover mig och får värsta paniken och när jag vaknar tror jag fortfarande att jag har försovit mig och springer runt som en yr höna ett tag innan jag fattar att det var en dröm.

Så OTROLIGT ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0