INTERNET!

Jag är inte längre en olaglig människa som skäl trådlöst internet från grannen. Numera har jag mitt eget internet. Även om det krävdes många frustrerade raseriutbrott och sönderbitna naglar så fungerar det äntligen! Dansken kom hit och räddade mig precis innan jag var på väg att hoppa ner från min franska balkong i ren desperation. Han hade med sig ett lite mindre komplicerat modem än det jag har fått av Bredbandsbolaget. Kommer ihåg att jag hade samma problem när jag skulle aktivera bredbandet i Maries lägenhet. Det stod "Hittar inget modem" eller nåt liknande. Nu stod det samma sak. Det ligger ju där på golvet för helvete! Hur svårt kan det vara? Jag bytte iaf ut det modemet med Maries modem och då funkade det helt normalt. När vi provade med Danskens modem idag så fungerade det också helt normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0