Intressanta fynd

Jag hade förfest i fredags och efter en förfest hittar man ofta lite spännande drycker. Nyss hittade jag en petflaska med vodka i. Tror att den tillhör Jenny. I kylen står vin som tillhör Jillian. På golvet står en vinbox som tillhör mig, men den är faktiskt oöppnad. Det ni! För övrigt så var det en ganska spännande fredagkväll med många överaskande och oväntade inslag.

Nästa helg tänker jag inte ha förfest. Jag ska ta det lugnt! (läs: sitta hemma och spela wow med en kaffekopp som enda sällskap. Låt mig va!). Men så kommer det antagligen inte bli eftersom jag har hela veckan på mig att ta det lugnt så till helgen kommer jag säkert att vara taggad igen. Men faktum är att jag är ganska trött på att festa och skulle faktiskt önska att vi hade en filmkväll eller liknande istället. Jag föreslår att vi har den hemma hos Maria för hon har ett stort och fint hus ute på vischan och hon ska säkert inte jobba. ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0