Orka!

Och återigen sitter jag här och dampar på mitt så kallade internet. Varför ska jag börja mecka med sånt som jag inte kan ett skit om? Jag vill ju bara spela wow.

Idag var farmor och farfar hos mig och hälsade på. Det var trevligt. Jag fick inflyttningspresent och födelsedagspresent. Dessutom kom de med bakelser :D Fast det känns som om jag borde ha bjudit på det. hehe...De sa att de hade gamla möbler som jag kunde få om jag ville, så imorgon ska jag hem till dem och se vad de har. Jag ska också äta middag där :) Underbart! Mamma var här också en sväng och vi åkte hem till Linnea och hämtade min datorstol och spegel. Så jag har fått gjort lite mer än vanligt idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0