Peter Jöback

Jag hade fin dröm när jag sov alldeles nyss. Jag höll på att glömma bort den men när jag satte på en låt med Peter Jöback så kom det tillbaka för det var nämligen honom jag drömde om. Jag drömde att han och jag var bästa kompisar! Han var jättesnäll. Vi var hemma hos mig och vi typ umgicks och hade jättekul. Han skulle var med i Melodifestivalen men var på väg att missa det så han fick springa dit. Jag kollade på det på tv:n och efteråt kom han hem till mig igen och jag sa att han varit jätteduktig^^ Men sen vaknade jag =(

Kommentarer
Postat av: lotta

hrm, undra vad en sån dröm betyder? han har väl aldrig varit med i melodifestivalen liksom??

2008-09-23 @ 21:23:32
URL: http://lottts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0