Trötta mig

http://aftonbladet.se/nyheter/article3235455.ab

Så här tänker jag en fredagkväll:
Ikväll ska jag ta på mig en kort kjol och ett litet linne som pushar upp brösten så mycket det bara går. Jag ska dricka mycket alkohol. Jag ska flörta med killar. Detta ska jag göra av en enda anledning. Jag vill bli våldtagen! Det är ren och skär sanning. Jag sätter på mig utmanande kläder för att jag vill bli våldtagen. Jag dricker alkohol så att det ska bli lättare att våldta mig. Snälla, våldta mig! Jag vill att någon ska tvinga in sin äckliga kuk i mig samtidigt som jag skriker, gråter och gör motstånd. Det är otroligt tillfredsställande. Om ni bara visste.

Nej, detta är givetvis inte sant men artikeln ovan får en att fundera vad folk tänker med egentligen. Har jag rätt att sexuellt trakassera en man bara för att jag tycker att han ser het ut? Det skulle ju underlätta en hel del för då skulle jag inte behöva bry mig om vad han tycker om mig. Jag tror att jag ska göra det nästa gång jag går ut på krogen. "Men vadå? Jag trodde att jag fick ta på dig för att du har knäppt upp de översta knapparna i din skjorta."

Och om någon är dum nog att inte fatta varför en del tjejer klär sig utmanande så ska jag förklara det nu. Vi vill träffa någon som vi själva känner att vi vill ha sex med. Det är ganska svårt att intressera någon när man har joggingbyxor eller en sopsäck på sig. Även om alla vet att våldtäkter egentligen inte har ett dugg med klädsel att göra så det är ofta det som är avgörande ifall en våldtäkt är en våldtäkt eller inte i domstolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0