Äckel överallt

Jag tränade idag. Det var ett nytt pass. Samma ledare, fast nya låtar och rörelser. Egentligen brukar det bara vara en ledare men på det här passet är det två för att den ordinarie ledaren har någon skada så han kan inte göra allt själv. Därför får han hjälp. Men jag gillar inte den andra ledaren som hjälper honom! De har varannan låt, men hennes låtar och rörelser är bara rövsvett för mig och jag gillar inte rövsvett.

När jag gick hem från Friskis så gick jag förbi en pizzeria. Där satt ett gäng killar och åt. En av dem fick syn på mig, knuffade till sin kompis och pekade på mig. Strax satt hela gänget och glodde ut på mig. Tydligen är jag jävligt attraktiv efter ett träningspass. De började vinka på mig så att jag skulle gå in till dem, ni vet den där "kom hit"-vinkningen. Då visade jag upp mitt ståtligaste finger och vandrade vackert vidare. Eller ja, så vacker det nu gick att vandra för det var slaskigt och halt på vägen. Det såg nog mest ut som att jag skitit på mig. Det var kanske därför de glodde. Behöver jag ens nämna att de inte hade svenskt ursprung? Jag var nära att utsättas för en extremt jobbig situation i trappen när jag kom hem också, men jag hann precis undan. Tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Världens jobbigaste dag :)

2009-02-08 @ 23:04:53
URL: http://loft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0