Lördagkväll

Igår hade jag riktigt ku! Tänkte först att jag skulle sitta hemma och uggla eftersom jag skulle jobba, men så blev det inte. Jag stack hem till Robin på förfest och sen drog vi ner på stan. Vi var på Saloon där vi dansade och sjöng karaoke. Jag brukar inte tycka det är kul att dansa men igår var det faktiskt hur roligt som helst. Det var kul att sjunga karaoke också, även om det inte lät särskilt bra. Haha! Dansken kom till Ängelholm, men han var inte på riktigt samma humör som mig. Förståeligt iofs, hoppas allt löser sig. Han sov hos mig och idag har vi ätit pizza och blivit tjocka. Jag lyckades för övrigt glömma bort koden till mitt bankomatkort. Lyckat...Så imorgon måste jag gå till banken. Men det var ändå den roligaste kvällen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0