Så kan det va

Igår var jag på gamla battieri fabriken. Det var ett skivstångs pass och det var jätte jobbigt. Jag blev så trött att jag nästan fick hjärt stillestånd. När skivstångs passet var slut gick jag till Ica. Där köpte jag knäcke bröd, skölj medel och tvätt medel för jag hade tvätt tid. När jag kom hem och skulle gå ner i tvätt stugan så var det någon jävel som hade lämnat kvar kläder i tvätt maskinen och tork skåpet. Jag blev jätte arg, hade någon sett mig då hade jag nog spärrats in på ett mental sjukhus, så arg var jag! Jag kastade ut ärke idiotens kläder och slängde dem på golvet. Sen fyllde jag tvätt maskinen med mina egna kläder innan jag sprang upp till mig igen. För att alla skulle veta hur arg jag var så drämde jag igen ytter dörren jätte hårt.

Finn några fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0