Satans helvetes jävla rövbyggnad

Fan vad arg jag är! Innan idag berömde jag mig själv för att jag inte varit arg på länge, och vad händer då... Jag har tvättid idag, det säger allt. Varför kan saker bara inte fungera!? Hur svårt är det att passa en jävla tidjävel? När jag kom ner där hörde jag på lång väg att maskinerna var igång. Tvättmaskinen hade sex minuter kvar så under tiden gick jag till mitt förråd och stoppade in allt som på något JÄVLA MYSTISKT SETT hamnat utanför!!!?? Det var mest Linneas saker, skivor och brev och såna grejer. Ser ut som om någon har rotat igenom det efter värdesaker. Fan vad jag hatar människor! Jag har två förråd, ett stort och ett litet. Detta var det lilla. Jag ska kolla det stora nästa gång jag går ner(behöver en särskild nyckel för att komma in där), för jag är en oansvarig jävla rövmänniska som inte har satt lås på dem. Det ska jag köpa imorgon.

Jag gick tillbaka till tvättstugan och tänkte att om ingen hämtat kläderna nu så skulle jag sprida ut allt på golvet. Tyvärr hade någon kommit och höll på att tömma maskinerna och han bad om ursäkt och var väldigt ångerfull för att han missat tiden, så jag kunde ju inte vara arg på honom.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Hmm...säkerhet är viktigt Liv... det är så man stjäl identiteter, genom att rota igenom andras saker..... Verkar som om du har lite förtryckt ilska...du skulle sparkat ner aset som tog tvättiden, åd hade du varit lugn i flera veckor :) menmen... Snart kommer vi ner :) puss

2009-02-04 @ 00:55:18
URL: http://loft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0