Skjut mig

Idag hade jag den sjukaste och äckligaste drömmen jag någonsin haft i hela mitt liv. Först var den en mardröm där jag sprang omkring och delade ut tidningar när det fanns mördare i närheten och jag var tvungen att gömma mig för dem hela tiden, men den här delen var den trevliga om man jämför med vad som kom sen. Drömmen övergick till någon slags sexdröm. Ååååååh det var så vidrigt så jag kan knappt tänka på det! Innehållet bestod av sex, mig själv och en minst femtioårig kvinna och lite annat. Mer än så säger jag inte. Kvinnan finns och jag känner henne... Jag är iaf avtänd för evigt.

Kommentarer
Postat av: Kungen

OKEY.... Kanske väntar ett tag med att komma ner :P du kan juirnga när du fått utlopp för dina fantasier och din ilska :P vill inte fasna i nått triangeldrama :P hehe... Har förresten lärt mig lägga in bilder :)

2009-02-04 @ 00:57:23
URL: http://loft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0